Sunday, October 23, 2016

ke segamat kita..

lepas event tu...kami ke tangkak/segamat la
sebab adik bongsu aku si acu tu dh abis blaja..so nk pi kutip dia la balik..heh.
sekalian kutip barang2 beliau skali
alang2 ke sana..angkut la skali abah n am..
jln2 cari makan la konon2
aku yg drive..kasi depa suma can rehat..
ikutkan penat tu mmg la..tp kalo aku dok saja lg penat..so kita cuci2 mata la sambil bwk keta..
bwk pulak si am pak lawak..mst ko takkan ngantuk nyer..heh

kebuloq masing2..so benti kt R&R seremban makan tghari konon tp masa tu dh kul 4 lbh kot tak silap..haha
exit je tol tangkak..misi cari umah utk kita bermalam mlm tu..rzki kami..main terjah je kan..nasib la ada..hehe..depa amikkan 1 blk tp 3 katil..okla kan
ni gambo search kt google..tp camni la design blk kami berdua
kt pekan tangkak
pas amik acu..mmg saja nk jln2 kt pekan segamat..sekali makan malam..acu kata restoran ni sedap mknnnya...fames ames gak la kt situ..so mari la kita
anti sosial..huhu
kesayangan
alamak..acu ter-crop pula..hehe
beza depa 2 org ni 9 thn ok!!
mcm singa lapo..order macam 2 bln tak makan..ikan siakap 3 rasa
telo bungkus
tomyam campur
udang grg tepung
sotong grg tepung
kailan ikan masin
sayur campur..abah nak
timun n sambal belacan..kitorg order suma tu 1 or 2 org mkn nyer porrtion je tp mcm byk kan?heh
dh sampai johor tapi tak order otak2 mmg tak complete
nampak lak ada yongtaufu set..order yg RM10 nyer..licin gak! sedap!! sila cari restoran ni kalo korg sampai kt segamat ok!

lepas makan..1 jam dr segamat nk sampai ke homestay tu..so masuk je blk terus mandi & tidoooo

No comments: