Wednesday, August 31, 2016

kusss semangattt

1st time mkn kt sini..memula nk mkn kt boat noddle..tp tau jela..baru bukak kt shopping mall baru ni..so meramai la org mkn kt situ..aku pulak tak kuasa nk tggu..so mai la kita try mkn benda lain
nasi lemak apa ntah..tp ada mcm bebola isi ketam tu ngan ayam rendang..pastu ada acar..eh mcm takleh terima dek tekak
aku nyer nasi lemak sambal udang tp udang mcm tak masak je..mentah je aku mkn pastu muak ..yg isi ketam tu mcm x elok..rasa masam
nugget 6 ketoi ni rm9.90 wehhh..ko rasa??
yg ni je aku rasa sedap..huhu
our drinks...
mmg 1st n last la makan sini..aku mkn ber2 je pun tp total makan RM89.90!! fuhh..urut dada aku bayar..mcm tak logik je harga byran utk 2 org..bkn la berkira sgt tp aku rasa berbaloi la byr mahal2 kalo SEDAP..mslhnya ni tak sedap langsung!! urghhh..tobat la haihhh nk mkn sini dh


No comments: