Friday, July 22, 2016

semua staff beraya!

22 julai tu ofis pulak buat open house..jatuh hari jumaat..so suma org pun kosongkan perut la nk pi makan2 free kt bawah nun..kitorg turun lmbt sket sbb bg can yg lelaki2 makan dulu sblm depa g solat

dimulai dgn gambo bos aku yg nk show off beli baju raya siti nurhaliza/ayda jebat..at least ada gambo kenangan masa perut tgh bulat..heh
aku mulakan dgn apom manis..sedappp
puan bos makan dgn kitorg..so apa aku amik..kitorg share2 mkn sbb byk benda nk try ni..heh
kuetiaw kawah ni sedap giloss
aku amik sate, ayam golek skali gus..nmpk byk kan? well..kan dh kabo mkn utk 3 org..aku, bos ngan anak dlm perut..heh
nasi ayam ni aku rasa sket je..yg lain bg bos abiskan..dia kata sedap..mangkuk kecik tu ialah umai..pun sedap
pelbagai jns ketupat/lemang/lepat pulut ngan rendang paru/limpa + rusa panggang..amik ko..suma campur dlm 1 pinggan
putu piring
soto..tp bdk tu boh cili byk sgt..berpeluh2 makan
ni pinggan yan..aku nyer burger bakar sedih..dah Q panjang2 tetiba lalu dpn kipas..abis terbang suma..huhu..malas la aku nk beratur balik..redha jela bkn rezeki..huhu
kawan2 yg jmpa masa amik makan ..yg lain sori aku x perasan or xde HP kt tgn..haha
perut dh kenyang..mari naik dept la..
gambo session with bebdk intern ..hehe
dh kenyang..mata pun berat kan...dok blk keje aku layan selfie berketoi2..heh
oh ye..lupa lak..22 july ialah bday mycinta gak..ofis dia celebrate ptg tu..bg kek ni..haha..comey btul!
hmm..sesuatu sgt ngk kek berupa ikan buntal ni..motiff??hehe


No comments: