Sunday, July 24, 2016

preparation

selain dari nk buat open house..kitorg buat skaligus kenduri menyambut utk abah aku..heh..senang kan..sekali jalan
dan..oleh sbb bajet suma aku yg buat..duit pun aku yg pgg..so tahap kebizian tu agak melampau gak la..heheh..mcm2 benda nk beli..ada je yg x cukup..huhu
mycinta nak buat mini pelamin sendiri..so yg gubah bunga aku..yg pasang lampu2 itu dia..hehe
cenderahati utk belah ppuan yg dtg bertandang
yg atas tu citer mgu lps...ni citer mgu ni...byk tempat kitorg pegi...kedai pemborong..kedai baju..mcm2 la..tp yg penting sggah makan dulu..
makan kt jom western..tp foods suma oily..urghhh..air manis sgt..so suma ni makan sket je..tak abis..rasa membazir sgt
mine
nmpk? penuh seat belakang..bonet pun..heh
malam tu nak buat keje..so tapau je dominos
pengantin pun kena buat keje ye
budak ni mmg suka berlenggeng kalo buat keje
siapkan goody bag utk tamu





No comments: