Monday, July 4, 2016

last shopping

lps shopping kt klang tu..esoknya pas bekfas aku dh gerak blk umah aku..lps tu siap2 blk kampung..
esoknya pegi ngan depa kt bandar temerloh nk shopping2..
baju sendiri dh ada..baju mycinta yg takde..payah nau nk cari sama kaler..heh
panas sgt..bdk ni sedap je tido dlm keta..ada ekon kan
dorg ni naik keta aku..sorg dh surrender buka posa..dr pagi sampai ptg bebdk ni ikut aku..gigih btul! tolak tepi yg posa pun..tahan sampai waktu buka..puas suh buka posa kalo tak larat..tp takde ye..suma sanggup tido dr buka posa..kagum sgt ni
malam tu melaram baju raya depa..aku yg beli kain pasang..tudung pun aku beli kt MUAZ bandar temerloh je..elok2 sgt tudung nyer..yg kanan skali tu bkn anak buah ye..tu adik ipar aku..saja dia pakai baju salah sorg anak buah tu pastu ltk kt grup bg bdk tu panas hati..hehe..macam2
ha..ni baru depa melaram baju raya depa pulak..tp yg tgh tu pulak dorg paksa suh pakai baju depa..haihhh


No comments: