Friday, July 1, 2016

cuti!! woohoooo

bila workstation dh berkemas..maknanya apa? cuti raya dh start oiiii
sblm balik aku salam2 raya ngan ofismate..dpt duit raya..yahooo
balik tu  tgu mycinta pegi solat jumaat..lps tu kitorg bertolak pegi UITM puncak alam..ada janji buka posa ngan BFF aku..nurul tu..dia kan lecturer kt situ..lps tol jln duta isi minyak kt shell situ..ngk ada someone yg aku kenal..kitorg wat dek jela..xnk la nmpk terkinja2 sgt..walhal suka je ngan ajak ni..hehe..dia ngan isteri dia dok bagi2 bubur kacang kt org yg isi minyak kt situ..biler kitorg dh abis isi..dia bg isyarat tanya nak tak? of cos la nak kan..lps tu dia dtg dkt ngan keta..terus ckp nk snap gambo..hehe
malu2 tapi mahu namanya..tq ajak!
teruskan perjalanan ke puncak alam...ngk mokcik ni dh siap berhidang makanan2
menu dh plan awal2..sblm dtg sini sempat singgah bazar dulu beli apa patut
nurul wat soto ayam
aku tanya apa ni? dia ckp ayam goreng kunyit..kalo aku tak lulus ko ni nurul..besau2 nau ayam ko..ahahah
aku beli gulai kawah
dengan ayam golek
sempat gak goreng kuetiaw
beli popia basah n ketupat palas
amboi air ko nurul...pink kaler gitu..hehe


No comments: