Saturday, June 18, 2016

supplement

masa g berubat kt langat tu..abg yg ngubat tu dok bgtau dia ada jual air utk org yg tggi kolestrol..aku rasa mcm aku nyer tahap kolestrol pun tggi gak sbb dh ada bintik putih kt mata tu..dh ramai gak tegur ni..risau aku..tp takut nk g check ..hehe..so biler abg tu jual..aku pun beli la..aku minum masa sahur seteguk ngan masa nk tido ....esoknya pembuangan lancar sgt...kuat peluh n buang angin dengan jayanya..haha..tp bdn ringan sgt...perut pun x rasa lapo sgt walopun bln posa ni..yg paling penting..salu aku naik tangga mmg terasa mcm kepala lutut tu sakit..tp alhamdulillah tak sakit dh..syukur2..kena teruskan ni..aku dh tanya abg tu dia boh apa dlm air ni..dia ckp cuka epal, madu kelulut ngan makanan2 sunah yg lain..so mmg cuci perut btul la kan..yg penting sedap..rasa mcm air zapple..abg tu ckp kalo berterusan bdn leh kurus..hehe..tu nk try ni..kena istiqamah ni..goodluck to me!heh

No comments: