Friday, June 3, 2016

M&M = makan & makan

awal bln tu blk kg..sempena nk kenduri sambut posa n byr niat skali
biasalah kitorg ni..nk blk kg kuar nyer pagi2..tp byk nau persinggahan..
kali ni kita cuti ari jumaat ye

singgah kedai mamak kt platinum walk..
1st time makan apom manis ni..memula aku order tose telur je..pastu ngk kt menu mcm baik punya promo apom manis dia..aku pun order la...oo sedap gak rupanya..hehe..leh la repeat lg..
sampai temerloh mmg time lunch..not exactly 12-2 pm la..2 or 3 lbh sket...mmg perut dh memanggil2 nasi dah..so mycinta tanya nk makan apa..aku kalo blk kampung mst lalu kt kedai ikan patin GO BANG MAJU tu sure ramai org..so lets try la kata ku..self service ye...amik la bahagian apa ko nk..aku sbb nk mkn sorg..amik isi je la..tp kuah manis..mgkin tempoyak tu manis kot...
kerabu pucuk paku ngan kerang
mycinta amik petai jeruk ni
up dengan sirap ais..mmg burppppppp
review? mgkin kalo pegi time puncak lg best kot masakan patin tu..sbb ni maybe dh ptg..masakannya dh ditambah2 kot..tu jd tak brp menangkap..hehe..tp ikut tekak masing2 la..tp aku suka lg makan patin ni kt kedai tepi sungai tu..kedai biasa..tp yg penting sedap & murah

No comments: