Sunday, June 12, 2016

iftar 6 & 7 Ramadhan

6 Ramadhan kitorg pegi buka di PJ..abah n makteh je ada..tak masak pun..beli je lauk kt param..hehe..ada gulai kawah, ayam percik, pecal, nasi ambeng..oo..aku wat ayam grg kunyit ngan sayur tu je.heheh..pastu ada kuih muih..masa ni iwan pun ada
esoknya baru la meramai...akak2 aku pun dtg..wat sup tulang
meehoon singapore..dorg tau aku tak makan nasi putih sgt
tauhu sumbat
aku wat masak lemak ketam
telo masin
ulam2
pun aku wat...ikan siakap sumbat bako..ni larisss..mmg dorg suka makan kalo aku masak yg ni
tu donut hasil tangan adik2 lelaki aku tu..karipap tu aku buat..inti sardin
akak aku alin buat bubur sumsum
agar2 gula merah
pencuci mulut..buah2an
ada tapai ubi
abah aku pulak buat air lemon ni..burpppp..kenyang!!
souvenir dr iwan yg blk bercuti dr KK..alhamdulillah

No comments: