Monday, May 9, 2016

stimbot & mkn2 kt PJ

ni la tujuan ke PJ lps mkn asam pedas tu...kitorg teringin nk mkn stimbot n gril..tp buat sendiri..
tu yg g beli brg kt mymydin tu..murah sket..
sampai2 terus menyiang lamb...mycinta tlg siang je...si am n acu tlg perap..
ada ayam gak
fishball, crab, bebola bakso, sosej
cendawan tiram
tukang gril
bertukar tugas...heh
esoknya masak2...kali ni aku relax je..akak aku n suami dia yg masak..eh bkn salu kalo ada akak2, aku relax gak ke..hahaha
lawan ngan cili kicap...nyumss
sambal bilis potai
terung berlado...ni je aku wat..hehe
petai mentah wat ulam
lawan ngan ikan masin sepat
jagung rebus wat pencuci mulut

No comments: