Tuesday, May 24, 2016

sambut ramadhan

ada staf baru kawin belanja makan..dia kawin aritu tak jemput sbb wedding non-muslim..so dia banje lunch ni..suh aku arrange..
biler suruh aku..makanya tujuan dh bertukar la jadi makan2 sblm bln puasa..heh
mmg order ikut suka hati la kan..tp yg dia order main course jela..yg selain2 tu aku n kekwn tambah saja2 nk makan..haha...amik kesempatan la kan..
order nasi kerabu kuning dr kak TK...ikan celup tepung, daging bako, ayam percik, telo masin & solo lada..MANTOP!!
bos aku tingin nk laksam..ok, order utk 10 orang makan..pun byk melampau..leh mkn utk 20 pax pun
aku nyer tekak nk mkn pulut kuning...mcm org ngidam je..heh...so order pulut kuning utk 10 pax, rendang daging & telo rebus akak ni bg...baik btul beliau ni
apple crumble, kopok lekor akak tu bagi gak...lasagna aku order online...ngan brownies dr 1 of ofismate
wati mai nk submit MC...paksa dia makan skali
muka kenyang suka ati!hehe

No comments: