Wednesday, April 20, 2016

sakitnyaaaaaaa


dulu..zaman sekolah..aku salu dpt sakit tangan ni..
tak tau nk describe cmn sakitnya..
jenuh gak la g berubat sana sini dulu..tmasuk la g check kt pakar tp semua pun x ketemu solution
sejak tu mmg aku elakkan sangat keje2 berat...
kekdg tu nk jd sebab..bkn keje berat sgt pun..takat bilas kain pun sakit gak
sakit tu start dr bahu..lenguh2..sampai ke ujung jari..dulu sebelah tgn je...sekrg dua2 belah tangan pun penah jadi..sebabnya aku drive lama je..huhu
letak la minyak panas cmn pun tetap la tak lega..tak tau la kenapa
biler kena tu..tgn aku dok terangkat je nk bg kurangkan sakit...kalo angkat siap bunyi kruk krak..
bak kata ali baba..mcm tulang reput..huhu
tak berani nk ckp carpal tunnel je apa..tp kalo dtg sakitnya tu..bertampal2 koyok la aku dibuatnya
salonpas ni kalo bertampal baru lega sket..
kalo tak..haihhhh

No comments: