Friday, April 1, 2016

sabak bernam

kami ke sabak bernam lagi..kali ni pi amik brg2 sbb adik ipar aku nk cuti sem dh..
so pegi amik brg2 jela..dia nyer tinggal sbb ada exam lg..
pagi bertolak tak sempat bekfas..
turun latar hgway kt ijok tu..terus cari tempat makan..
best! masakan kampung...ada kulit lembu masak lemak putih..rare ni..aku penah makan tp dh lupa rasa cmn..so mari makan..sedapppppppppppp!!blh repeat lg ni
yg mcm keropok tu ialah kulit lembu
licin!!!!!!
singgah pekan sabak bernam beli kek..sbb bday adik ipar jatuh 3 april..so beli la biar dia sambut ngan kekwn..belikan KFC gak sbb jamu dia n kekwn yg tlg angkat brg2 dia tu sampai ke kereta..hehe
blk tu menyinggah beli kerepek..ada yg sendiri nak makan..ada yg ngirim
mmg everytime dtg sini kedai ni la yg aku tuju ye
byk ke tak?heh
pastu kwn ofis mycinta suh try mee udang king kt batu 23...so lets!
ramai gak org
lapo lagi
lg la melapooo
am try nasi goreng udang dia
amik yg biasa je sudahh..kang tak larat nk perabih...rasa? hmm..sedap lagi yg pantai BNO..yg ni tak brp sedap sgt
blk tu adik ipar ltk gambo ni kt family grup wassap..dia x tau pun kek tu utk dia..aku pas senyap2 kt kwn dia kek tu..so dia x perasan.hehe

No comments: