Monday, March 21, 2016

anak2 bulu abah

abah sejak pandai guna wassap ni..rajin gak antar gambo kucing2 terbaru dia kt aku..mcm kucing ni...ada org bg dia anak kucing..tp maknya takde..so dia jmpa kucing mana ntah buat ibu susu...nasib kucing ibu tu ok..nk juga la dia susukan anak2 tu..walopun bkn darah daging katanya
yg anak2 kucing tu pun manja sgguh ngan maknya
alolololo
si black pun dh beranak..buat kali ke 2..masa anak 1st..anak2 dia 4 ke 5 ekor suma hitam kalernya...abah aku dh masuk kan dlm kandang..dia g gatai bwk pindah mana ntah..skali kena makan dek "Cik batik",,haihhh
tp kali ni ada kaler oren2 sket..so mgkin anak si mimie..kitorg dok pggil mimi2..rupanya mimi tu jantan..hahaha..now mimi dh hilang..sbb dia suka nyibuk lepak dpn gate..dh la situ kawasan org joging..so ada tukang sapu sampah ckp mimi ikut org joging tu ..haihh laa...yg si black ni pulak tak reti nk jaga anak...mcm geli pulak anak2 nyer nk nyusu..tu pun kena suakan anak dia kt tek nyer tu baru dia dok diam..huhu
4 ekor ni pun ada org bg abah aku..now tggal 2..kucing2 ni xnk kena kurung...so kat mana abah lepak..situ la depa berlonggok..abah pegi gate pun depa berduyun2 ikut..now dh tggal 2 ekor je ni..oren 1..yg kelabu 1..lawa...ekor kembang! abah aku ckp kacuk ngan musang..EH??
oooo..teringat ETO'O..huhu

No comments: