Saturday, December 5, 2015

Petang Budaya

kt ofis ni aritu wat mcm2 pertandingan sempena bulan bahasa...aku saja2 la masuk pertandingan mencipta pantun ni..adalah tema nyer..mmg target nk menang la..tp xde la letak target nombor berapa..sbb aku tau la mesti ramai yg berbakat gak..so biler dpt emel jemputan ni..aku pun tau la yg aku mesti dapat menang ni..bebdk ofis dh target aku dpt no 1..puiiii..tak hagak2 korg ni..haha
pemenang kena dok row depan katanya
incik emcee..best nyanyian 
ada persembahan tarian
nama aku dipanggil dulu..panik kak jah...tu yg tak sempat nk pose..laju je nk turun..lol
dpt duit lg..hehehe
peneman setia, che ta
persembahan dari artis undangan, aishah
berduet ngan artis bank, abg zam..tp serius la..meremang bulu roma dgr suara dia nyanyi...pulak tu interaksi ngan audiens pun terbaikk..tak sangka dia kelakor sangat
depa pun tak sabo2 nk amik gambo ngan aishah
aku apatah lagi kan..hahaha
pantun ni la yg menang...blhla asah blk skil pantun aku dulu2..hehe
dpt RM..RM..hehe


No comments: