Tuesday, December 29, 2015

penang trip ~ day 1 - part 1~

punya la semangat nk pegi jalan2..sebelum subuh akak aku dh prepare bekal..nk singgah bfas kt R&R..tu pun sbnrnya dh warning dia jangan bwk dapur berjalan..mujor la pakai polisterin..dimaafkan..hehe
ingatkan meehoon je..rupanya ada karipap sardin gak..fuyooo
bebdk yg berlagak mcm poie overseas..walhal penang je nak oii
buka bekal kt R&R Rawang
eksyen sbb dah sampai dulu
macam berjanji pulak dorg ni pakai baju kaler merah
kami tercampak kat wakaf sebelah..meja sana penuh..huhuhu
makan tak pandang org!
dr R&R Rawang am kena naik ngan alin..utk keselesaan..hehe
target nyer kul 12 lbh baru sampai ipoh tp kul 11.30 dh sampai penang..apa citer? septtnya makan nasi kandaq kat deen pun tgh ramai..so gamble ke hotel je terus...nk check in awal la kalo dpt
lepak dulu sementara tgu iwan settle pasal check in
booking hotel suma iwan uruskan..dok tgh bandar sbb misi kali ni jalan2 cari makan..hehe...tp takde isu sbb hotel ni ada buka 1 lg branch kat feringhi...so still leh mandi laut..yarippaa
sbb adik aku si iwan tu keje tourism...maka sempat la dia buat itinerary..abaikan tulisan tangan dia tu..heh..
kul 12.15 dh leh masuk bilik..yay!! kecuali 1 family room utk abah, am & acu masih tgh dibersihkan..so smntara siap depa lepak blk akak aku dulu..1st thing..mst kena jenguk blk air ..hahah..penting ok!
ok lulus!
jomla kita beradu barang 1 jam ....heh..

pasni jln2 cari makan sbb dh LAPAQ!!



No comments: