Monday, November 23, 2015

ke tugu negara

kuih kasturi @ kacang
wat breakfast  heavy sket sbb nk wat surprise kat abah bwk dia jln2
sambal sotong REX
ikan bilis KK goreng
timun jepun
telo rebus...WAJIB!
amik daun pisang blkg umah...tadaaaa...nyum2
pas breakfast aku suh suma siap...abah tanya nk g mana..aku ckp folo jela...pastu tgh jln baru aku bgtau..hehe
serius aku x ingt biler last aku dtg sini..hahaha
ni suma tercetus masa kitorg borak2..pastu terus dpt idea nk pegi sini masa cuti deepavali..tepat sgt pilihan sbb tak ramai org..tak sesak!
ok, dia nak action..biarkan
1st time ngk dr dpn mata..kesian tak?haha
boh kat grup dept..masing2 pun baru terfikir nk bwk anak jln2 kt sini
muka2 bangga dah jejak kaki ke sini..lol
am tak abis2 puji diri sendiri sbb berjaya amik gambo aku dr angle yg kononnya nmpk aku mcm kurus..puiiii
kami yang bangga sgt..hahaha
muka org terlebih bangga..hahah

No comments: