Friday, October 2, 2015

sedap tapi......

masa memula jerebu aritu..abah aku dah demam..dok msj aku
memandangkan mgu tu nk g sana..so tanya nk makan apa..
dia nk mkn sup2 tp kt kedai pantai dalam tu
masa kitorg pegi...tutup la pulakkk
so mgu dpn tu aku bawak lg..
ok kali ni buka..lets makan
abah aku la dok promo kata sedap2...
aku ni sbb fikir aku masak lagi sedap (perasan!)..so apa la salah nyer nk try ..
konsep kedai ni ko amik apa yg ko nk..then bg abg tu utk tambah kuah sup
aku amik perut..secoit jela tak sampai segenggam
mycinta amik ekor ngan daging kot
am amik daging n kambing tak silap
abah aku amik meriah sket..lidah ngan ekor n daging
tu jela..tp kuantiti sket2 je..
up ngan yongtaufu sket sbb abah aku suh try dia kata sedap..fine abah!

muka happy sbb hasrat tercapai..hehe
ngk tu..makan tak pandang org dah...aku makan ngan roti je..am pun..tp mycinta n abah aku amik nasi kosong
itupun mereka
sedappp..kuah lain dr yg lain
ok, dah sudah makan
masing2 order air biasa je..air suam..teh o panas..aku amik teh o ais..am amik nescafe o ais
biler dh setel makan..panggil org tu nk byr...
aku dgr..RM54..ok..tp macam..eh..tak brp dgr la..lg skali..brp?
RM104 ok!!!
makan tu je kot
malas nk byk bunyi..byr dan blah
tp siap la dlm keta..pong pang pong pang dok komplen
hahaha..adoii..tobat la haihh..makan camtu je kena beratus2
baik masak sndiri ...puas ati makan!

No comments: