Saturday, September 12, 2015

dh bau kucing

mycinta ngan kucing mmg dh BFF sgt...aku rasa dia g memana je mst ada je kucing yg dtg walo x panggil..kwn2 aku ckp suami aku ni dh lekat bau kucing..aku jwb..ha..dh mcm maharaja kucing..heh..masa ni aku turun lewat...pastu ngk2 kt parking moto tu dia main2 ngan kucing ni..ntah mana dtg katanya..pastu manja pulak..nk bwk blk katanya..dh la naik moto..korg rasa? dia letak kucing tu dlm baju sweater dia tu...dh kucing tu menggelinjang dok dlm tu...risau je aku sbb bwk moto sebelah tgn je..mujo la slow je..dh mcm kanggaru pun ada aku ngk nyer...elok je sampai umah..esoknya bwk g PJ
ni pulak masa makan mlm kat restoran gegar tu..korg ngk jela..haihh..pening aku

No comments: