Monday, June 29, 2015

puas hati!

aritu aku teringin nau nak makan nasi beriyani
balik keje suh mycinta drop kan kat bazar ramadhan danau kota tu
ngk nasi beriyani nyer..perghhh...mengancam sungguh
beli lauk daging beriyani
balik makan..huhu..rasa nak nangis! takde rasa garam ...daging pun keras..(ke dia hangat2 je lauk tu)
yg tmbh sakit ati...harga nyer RM8.50 ok! mcm tak berbaloi je rasa
tapi sbb lapo...makan gak la kan..kang buang membazir pula..tp mmg mcm suku je la aku makan..tetap membazir gak la *nangis nasi*
esoknya ada pasar malam pula
mmg misi nak cari nasi beriyani lagi..sebab tak puas makan..(aku mmg gitu..kalo tgh craving..benda yg sama la aku cari dan makan smpai aku puas ati)
alhamdulillah..sedap + murah! puas ati sangat dpt makan!
beli kt pasar malam..lagi puas ati sbb mmg dh tau sedap n murah

No comments: