Tuesday, June 30, 2015

he requested!

masa g makan2 anniversary aritu..sempat la ke supermarket aeon tu beli barang2 basah nk masak
ceh..mcm byk nau la brg nyer..walhal 2 ketoi daging kambing je..haha
si dia tu nk makan kari kambing ngan kentang..layan jela selera dia...

simple dish cmni je utk buka posa esoknya tu..mycinta tu tak reti nk mkn byk2 lauk..yg bilis+tempe sambal tu mmg aku wat byk2 sbb mycinta tu suka je makan time sahur/buka..so wat bebyk..kering2 so takyah hangat la kan..sambal belacan pun ada juga
sbb aku masih 'cuti' ...so ni je la aku makan...(siang dh kenyang mkn mcm2..hahaha...ops!!)
sekrg makan depan tv...siap2 boh lauk dlm nasi pastu tunggu citer Dia Isteri Luar Biasa start...eh tetiba ada tmbhan lauk ikan pekasam kan..ha..tu fav dia juga

No comments: