Wednesday, June 17, 2015

bday celebration & mkn2 sambut posa

tukang2 bako sate
gigih sungguh kan
menu yang ada...pulut kuning berhias, kari telo+kentang, rendang ayam pencen, kari ikan mayong+bendi, sambal udang petai, sayur campur, sambal tempoyak, sate ayam, serawa durian (sambal udang petai, sayur campur tu aku yg masak ye..hehe)
iwan & wife bawak rendang campur (limpa+hati+paru+perut)
rendang ayam pencen yang laku!
ada ikan masin + ulam timun juga (ada petai rebus gak tapi takde dlm gambo)
aku wat pavlova tapi whipped cream ntah tersalah beli so bila hidang ia mencair
dimulakan dgn bacaan yasin, doa selamat dan tahlil
birthday boy n girl potong pulut kuning dulu tanda berkat
cake sponsored by imie yg menumpang kasih majlis kitorg..hehe
potong kek pula
sesi bagi2 adiah
selebet me!hehe
yeay! blh makan daaahhhh...serbu!!
hehe...monopod lupa bawak..so selfie je la ye
ngan imie dan anak2..imie adalah sepupu aku ye
sahih lapo..suma pakat taknak ngk kamera..haha
with my love
menunggu giliran nak amik makanan
pose la dulu ye
malam tu sesi buka hadiah pula..baca kad bday dr anak2..hehe
dapat macam2 adiah..haha
eh, lupa lak..beliau pun dapat adiah juga.hehe

No comments: