Sunday, June 21, 2015

2nd day buka posa @ PJ pula

plan last minit...sebab acu blk kan..sabtu dia dh nk blk johor semula..so nk juga bg dia merasa berbuka/bersahur ngan abah aku..
sian juga abah aku dok sorg2 kt PJ tu..ntah buka/sahur makan apa
ginila jd pompuan..merisau je kejenya...
so blk keje hari jumaat tu terus wassap adik2 aku suh bersiap cpt2..konon2 aku trn moto je terus jalan la ...walhal ngan baju2 aku lg tak pek2 nyer..hahhaaha..kul 6.40 br gerak ok..naik DUKE..jln clear ..sampai PJ around 710 or 715..sempat la acu grg kuih2 segera dulu utk alas perut smntara tgu aku setel masak..

wat sup ayam bersama kentang + carrot
grg talapia lagi half ngan ikan kembung rebus kegemaran abah aku
sambal cili kicap am tlg wat..aku ngarah je..hahaha..air panas pun dia wat
ada belen daging lamb beger kat umah aku..mycinta angkut gak..yg ni dia masak..dia bg nama lamb varuval..lantak! tapi licin ok..sabo jela
this is mine..ada belen sket mi tu kan..aku wat sup bebyk pastu tmbh je bebola n tauhu..hehe
lauk simple je tapi bebudak ni makan tak pandang kiri kanan..acu tu dah lega sket pas aku bg mkn ubat aritu...berkesan ubat tu nmpknya..
abah aku pun makan bertambah2 ...sampai mi aku pun dia songlap sket...sbb makan berteman kot..huhu

No comments: