Tuesday, May 5, 2015

melaka trip

unplanned? ye..blh la dikatakan begitu..sbnrnya nk g segamat amik acu n brg2..dia dah abis sem..tp sblm pegi...siap2 packing baju 2-3 helai ..sbb dh lama plan ngan am nk tido, jln2 & mkn2 trip kt melaka..terus roger am pagi tu..suh dia siap2 bwk brg n dtg umah...dia sampai je terus jln..sampai segamat dlm kul 2lbh
tak booking apa pun ye...gamble je pegi hotel kt dataran pahlawan ni ...kitorg penah stay sini..tu yg terus terjah je
harga masih berpatutan
cukupla..ada katil, tv & blk air..wifi laju oooo..best2! masa ni aku minta blk standard tp abis la pulak..tinggal la blk superior..rm89..ok sgt kan? blk am bayar..hehe
lepak2 dlm blk smpai pas mgrib br kuar carik makan..terus g AEON bandaraya melaka..makan asam pedas kt foodcourt..cis hampeh sgt rasa..nasi, sayur suma sejuk..mcm lauk dah lama masak pastu malas nak panaskan kot..haihh..x abis langsung aku mkn
agenda kami nak g ngk fast & furious 7 tu...tp lewat sgt pulak..so blah aje..
teruskan perjalanan ke sini..tak beli apapun..cuci2 mata je
ada pulak show dr warga2 emas kt situ..lagu poker face lg..dasat tul
gambo exit lagi clear
makan tak kenyang kt AEON tadi kan..kami ke sini pulak..gambo ehsan google
muka bosan lama tggu...lama ok..ramai pulak org...dlm 45 min baru makanan sampai
aku order onion naan...dorg yg lain order cheese naan...yg onion naan ni not recommended ye..tawaq habiaq...cheese naan ok
tandoori chicken yg so-so je..tak hebat mana pun..menurut am, lain sgt dah..dulu time dia blaja kt sini sedap..yela tu
check out kul 11 lbh..terus menuju ke sini..oh ye, restoran pak putra tu area sini juga ye
muka lapo
nak jugakkk
servis tip top! laju dan tak tggu lama..menarik tertarik sangat ngknyaaa
yang 2 org ni mmg tak pandang kiri kanan dah
licin!! sbnrnya aku nyer nasi ada suku tak abis..acu tlg setelkan..aku order asam pedas daging tetel..mabeles sangat ye!!recommended..aku dah terasa2 ni..mmg nak pegi lagi
balik tu gigih singgah limbongan semata2 cari keria haji jalil ni..huhu..mkn sampai nangis sbb sedap sngt..

balik ke KL takyah rushing2 sangat..
sempat la melayan tekak bebdk 2 org tu nak air tebu la..coconut shake la..ngada2 sgt kan..hehe

No comments: