Tuesday, May 26, 2015

manusia VS Haiwan

org lain punyala usaha byr ribu2 nak anak kembar...or nak anak waima seorang pun..tapi dia ni..dah dpt..dibuang2 pulak ikut suka
yg ni lagi haru...sampai mati dikerjakan budak ni hanya kerana tak bagi salam
org kata walo tak sekufu..tapi kasih sayang tak mengenal sapa, bagaimana dan kenapa..hmmm..love doesnt need a reason kan?
yang ni terlebih berakal pulak nyer..hahaha
aku suka je baca paper kosmo..dlm sehari hidup aku kena baca paper...mcm2 berita leh tau..
yg tak elok..yang kelakar..yang berinfo..yang ntah apa2..tapi yang paling sedih yang kisah manusia tu la...haiwan tu dah sah2 tak berakal nak fikir..tp yg manusia yg sempurna kejadian..sempurna akal...pun perangai ngalahkan haiwan..so sapa lebih berakal? manusia ke haiwan?hmmm

No comments: