Friday, April 3, 2015

samseng!

nak citer ni..
kucing ni jahat ok
sakit tul ati aku ngan dia..
aku dh citer ke lum ek..ah..aku tak kira nak citer lagi
kucing ni kira mcm samseng la antara kucing kt sini..yg lain aku rasa mcm ok2 je pangai..tapi dia ni...masya allah..jahat..bkn nakal dah..tp JAHAT

aku x sure dia ni ada org bela ke apa..tapi aku ngk ada rantai kat leher..means ada la kan
tapi x sure naper dia suka2 je masuk umah org
masuk je takpe..ni aritu ntah cmn dia termasuk umah aku tanpa sedar (masa tu nak g PJ..tau jela balik dr PJ mlm kan..) buka pintu tau2 muka dia je terjengul kuar...
pastu abis 1 umah bau hancing...pastu bersepah macam masuk pencuri..abis suma karpet, kusyen, langsir mycinta kutip basuh..suma bau kencing dia..jahat kan..haihh

ni aritu aku g keje pagi..sempat gak aku maki sebakul dua...
pastu dia mcm faham tunjuk muka kat aku..siap pose biler aku try to snap muka dia..eiiiiiiiii
muka minta penampor sngt kann
mujola aku ni ada lagi peri kebinatangan dlm hati ni
kalo tak dh lama gak aku bagi KAKI kat dia ni..haihh..sakit tul ati aku!

tak dapat org...ngan kucing pun aku leh wat musuh..ko dah kenapa ITA oii..hahahaha

No comments: