Monday, April 6, 2015

cousin's wedding - part 1

last minit plan..kami balik batu pahat woohoooo...bkn berdua..tapi angkut gak akak aku n anak2 nyer ni
sampai2 je terus g isi perut dulu..beriyani johor woiii..sedapppp
huntongla bebdk sekrg..nk kawin wat pre wedding photoshoot ...hehe
sepupu2 & macik2 yg excited sbb dlm family wassap group kitorg bgtau tak dpt datang..tup2 terpacul..camana tu?tak ke surprise depa suma..hahaha..tu yang menggila bergambo..pas kitorg..kitorg lagi..muka2 je bertukar..

benda yang tak plan pun tetiba ada..haha..sebenarnya adat johor..ada TOL kan? ni sebenarnya takde dlm plan..tapi dah sampai org KL..yang takde diadakan..hahaha..ni kitorg saja wat tol baru.nasib ko la pengantin..hehe
cik yah..mak sedara aku ngan pengantin..btw, pengapit lagi kiut la..hahahaha
pengantin potong kek..btw, sepupu aku adalah pompuan tu ye
belah lelaki tak ramai..kitorg menyibuk penuhkan meja..pacik yg berbaju batik duduk tu..cikdol ...pak sedara aku yang paling sporting..yg macam mak datin berbaju oren tu Cik izan..haha..tu tokey besar restoran terapung kt melaka nun...dia pun sporting..kalo kitorg dtg..mmg dia tggu2 la nak buat benda spontan mcm tol tu..hahaha
orang lain tak sempat nak bergambo lagi kitorg dah serbu dulu..hahahah

No comments: