Thursday, March 5, 2015

ulang-alik

mak & abah mertua den ada dok kt KL selama 2mggu
sbb adik ipar aku, diknot ada kursus kt puchong
mycinta n adik2 dia risau la sbb abah aku tu tak berapa sihat nauu sekarang..
ikutkan mak & abah mertua aku mmg taknak..tau jela org tua ni..mana nk tinggal umah depa kan
tp kang kat umah takde sapa nak ngk2..so ajak je dok KL sementara adik not abis berkursus
mandangkan musim annual report kan..so aku n mycinta tgh sibuk ngan keje n event..so risau lak nk suh dok umah aku ...
makanya kami antar la diorg dok kat umah BIL & SIL aku kat ampang nun..
dengan janji kalo takde apa2 aral..hari2 kami mai jenguk..
hehe..okla..ada la 1 hari tu terskipped sbb keje ngan ujan lebat...
tau jela nak mengharung hujan + jem kat MRR2 tu..jenuh kot..so kol jela depa malam tu

budak yang gembira biler paklang nyer datang
taknak berenggang..sukati kome laa

No comments: