Friday, February 27, 2015

R.I.P Eto'o

hilang sekor lagi..huhu..last dia dtg masa ngk citer antu tu..esoknya dia tak dtg..salu pagi2 g keje dia dh tggu dah kt dpn umh..esok lusanya aku blk kg..balik dari kg pun x mari gak..mycinta g cari..nengok2 dah kembung kat tangga area surau..huhu..sedih je ngk mycinta..hmmm..sian eto'o..mesti termakan racun kot..haihhh..ni yang malas nak bela haiwan ni!!tensen aku!

ETO'o...you will be missed! ko je kucing paling beradap yang penah kitorg kenal..kencing kat blk air, berak kat luar..tau bawak diri..faham je kalo bgtau kitorg takde kat umah..tlg jaga parking..huwaaa...ok, i have to stop now..sedih!!

No comments: