Tuesday, January 27, 2015

jom western @ aeon big wangsa maju

drinks
foods
kan dah kata...ada duit mesti nak g makan sedap2 je..hehe..
kali ni g bertiga...ada am skali..sbb nak beli barang umah n stok makanan dia
now dia dok umah abah aku yg kt PPR tu..selama dia keje kt perak umah tu kosong takde sapa dok ...since abah aku pun dok PJ kan
so now dia dh tak keje kt perak, balik dok sat ngan aku aritu sbb letrik umah tu dah kena potong..ni dah sambung balik dia pun dok la situ..tp sbb dh lama tinggal..ada la benda yg rosak n kena refill..tu yg bawak dia soping brg sket...

No comments: