Sunday, November 9, 2014

sentap ye..:P

dah jadi kebiasaan kan..kalo time balik keje je mesti mycinta akan tanya

dia : nak makan apa malam ni
aku : ntahla..apa yang sedap ek (begitula jawapan hari2 pun)
dia : abg tak kisah..nasi letak telo mata n kicap pun ok..sayang tu la..
aku : hmmm...(fikir...fikir..)
dia : tapi kan..macam nak beli nasi goreng kampung pastu letak telo mata..bestnyaaa
aku : haaa..orang nak nasi goreng cili padi la..tapi taknak la cili padi tu
dia : *diam* 

amik ko..nak dkt setengah pokok okkk dia letak
what i meant is...i dont want so many chilly in my fried rice, gitu!
tapi gamaknya org tu tak faham or si dia tu yang malas nak layan aku nyer pe'el..hahhahah

No comments: