Wednesday, November 19, 2014

sendat!

bangun pagi nengok dah ada ni..ambihh..ada 3 jenis ok..2 atas tu ialah coney dog katanya..2 kanan tu kebab ayam...bawah tu special hotdog..hehe...special tu sah2 aku nyer lerr kannn...tapi yg lg 2 jns tu pun aku rasa gak..tamak!hahah
mycinta buat hotdog tu then dia g pasar pagi ngan BIL aku..so, nengok nasi masak utk semalam banyak lagi..oleh itu mari kita buat nasi goreng pedas....letak daging burger sket..mycinta balik makan ni lak..barter namanya ye..hehe
masakan ari ni adalah meriah dan pelbagai sebab akak aku kata nak mai..harus la nak tunjuk terer sama kan..hehe..masak lemak pucuk paku
ayam masak merah
cendawan goreng tepung
ikan caru bakar cicah cili kicap dan ulam pucuk gajus
tarraaaa
dah masak bebanyak akak aku tak jadi datang..huhu
mujur gak kat umah ada ramai gak orang...am, acu, dikyang (BIL), mycinta..
makan sampai malam..blh gak dibawak ke esok kalo tak abis..jangan membazir..hhikhikhik

No comments: