Saturday, November 15, 2014

puas ati aku!

jumaat
balik keje tu dialog biasa
dia : nak makan apa arini
aku : tadi ada mahes bagi sekilo ikan bilis dah siap kopek..dia br blik dari KK (nmpk?aku tak jawab soalan kan?hahaha)
dia : yela..nak makan apa malam ni
aku : ahhh..orang nak masak nasi lemak pastu nak goreng ayam
dia : mana lak datang ayam tu
aku : ada laa..aritu nyer la tak masak lagi

pung pang pung pang balik keje tu singgah jap kedai runcit kat jalan gombak beli timun, daun pandan n kelapa parut (nk wat santan fresh)..barang lain suma dh ada
taraaaaa...siap..bau merengak2..kelaparan..
dah tau am pun nak balik malam tu..so masak la banyak sket
pastu post gambo kat group whatsapp family..haha..makan ati la korang

meriah nengok kan?haha
makan sambil nangis sbb puas sangatt
oh ye..am pun balik malam tu..nengok eto..dia pensaiko makanan..kalo org makan..mesti dia akan dok depan ko sambil wat muka macam puss-in-boots tu..seriusss!! dia akan stop kalo ko bagi makanan apa yg korg tgh makan tu....kalo tak dia akan ngadap korang sampai kekdg tertido dia dpn pinggan korang..haha..saiko tak?
hoihhh..puas ati sangat dapat makan! aku dah brp hari makan hati beli makan kat kafe tak sedap!huhu

No comments: