Friday, November 7, 2014

mahal ke murah?

aku amik nasi half+ulam kacang botol 4 potong+ayam goreng + sambal sotong kembang
last2 weekend mcm biasa sabtu ke PJ la kan..
salu jumaat dah cabut g sana..tp hari jumaat tu kebusyan terlampau dan tahap kemalasan pun blh tahan..so kita g sabtu sudaaa
sabtu tu aku dah plan nk bawak abah aku g lunch..kat anis pantai dlm tu..
dah sampai gate..abah aku ckp dia tgh tgu org nk dtg amik barang lak..so dia suh aku g dulu la mkn2..
ciss..putus harapan..baru nak banje..tp sbb abah aku pun tak lunch lagi..aku tapaukan la siap2..
aku nyer menu amik mcm kat atas tu la..mycinta amik nasi ltk kuah kicap ngan ikan keli bercili tu..acu amik lebih kurang aku tapi takde sambal je..pastu aku tapau abah aku nasi lauk gulai, ulam, sambal belacan n ayam goreng..pastu aku up sotong sumbat tu nak wat ratah..rm35 ko..
ke murah?ntahla..tp aku amik suma kuantiti sket2 je..tak pasti apa yang mahal...maybe sbb brg skrg masing2 pun dah mahal kot...huhu..kot la kan..

No comments: