Thursday, November 20, 2014

keluhan, mengeluh

selak paper terbaca ni..haihh,..cmn leh jadi tu dik oiii...
bukak lagi paper kuar lak pasal ni..haihhh..why la ...orang sekarang dah takde hati perut..fine, kalo kata budak tu nakal sekalipun..wajar ke nak buat camni? aku takde anak..tapi sungguh pun camtu..aku takkan tergamak nyer nak wat camni kat sesapa waima anak buah sekalipun kalo betul dorg tu nakal..bayangkan camana nak tido..kalo dah gini rupanya...haihh..ada 1 gambo tu tunjuk tangan dia berbirat sbb ikatan ni...hmmmm..duit mak dia bagi ko sapu..anak nyer ko wat camni..pulak tu tak bagi makan?ishhh..apa jenis orang kau ni..emo tul aku!

2 comments:

AdanyaKauUntukku said...

ita..ila pun kadang2 ikat pahim cam ni..dengan shawl..tapi dengan niat mengusik..dan ikatan dia longar je....

tapi kalau dah kes cm ni..berbirat
ape kata kita kasi birat tukang ikat tu nakkkkk

ItaYaniN said...

tu la pasal...kalo niat nk ajar anak..kita acah2 ikat je tu lain citer la kan..tp kalo smpai cmni...nk tido pun payah kot..adehh..