Tuesday, November 18, 2014

JDT vs PDM

sabtu malam
aku tak kisah benornya pasal bola ni
aku tau aku sokong selangor je
lain2 team lantakkan sana..tapi aku suka JDT sbb ada amri yahyah..which is dulunya pemain selangor gak..dan..dan..SAFEE SALI...hahaha..walopun dia tak main dah..lagi 1 reason yang agak mengada adalah sebab JEP SEPAHTU pun sokong JDT..blh camtu?hahaha..ngada2 kan
mycinta dah bermastautin kat pahang..mestila sokong tok gajah team kan..
tapi aku senang..aku cakap aku sokong sapa yang menang..fair kan?hehe
petang tu...kitorg nak restock barang dapur..so ke JJ la kita


beli stok jajan siap2
beli lamb pastu am marinate dan am bakar gak..aku tak makan..tapi dorg cakap sedap..betul la tu kot..hehe
aku nak wat spagethi bolognese..am kata wat carbonara je..fine, so ni la jadinya..
1 pun aku tak makan sebab aku dok dalam bilik makan burger mycinta buat..nyumssss..hahahaha..

No comments: