Sunday, November 16, 2014

eto ..eto

rutin biasa ye...tido tapi ngadap tV...mampu?
ni kitorg bagi ujian survival..haha..mycinta masukkan dalam beg..sila la cuba keluarkan diri..badan beliau dah berat..cuba sedaya upaya tu...hehe
dah citer ke lum pasal nama dia tu?
oh, ni bukan kucing peliharaan aku ye
ni kucing datang..dulu datang 3 beradik..tapi 2 ekor tak tau g mana ntah
tinggal dia je setia
datang time aku balik keje ..dah tau time makan..kalo datang dh lambat, mycinta bagi tido kat umah..tapi dia pun dah pandai..kalo kencing masuk jamban..pastu ceruk penjuru dia kencing..kalo nak berak..dia akan dok depan pintu ngiau2..tu maknanya dia nak kuar..means dia berak kat luar ye..tapi tunggu 15min pastu dia ngiau dari luar..means dah setel la tu n nak masuk balik..haha
nama dia eto..hmm..pasal memula dia masuk dulu..mycinta makan mr Potato chip tu..dia pun makan dan suka pulakkk..so mycinta pggil la shortname nyer eto..melekat sampai sekrg
eto ni bagus nyer sbb dia faham apa yang aku ckp pastu dia jenis sedar diri..hehe
kucing ok...manusia pun belum tentu faham bahasa..huh!

No comments: