Wednesday, October 15, 2014

surprise la sangattt

breakfast kat ofis..sorg2..ahahah..sebab pagi tu ada pest control
pas tu balik PJ...abah aku nyer lakonan..bbrp hari sblm tu tanya weekend g mana..nk ajak g beli barang la..pastu dah datang kata brg tu abg ipar aku dah beli..so kena g amik kt klang..kejadahan..eleh2..ingt aku tak tau..ada muslihat ler tewwww
ni pun berlakon sama...aku perhati je hP tak lekang kat tangan ye..bukan main lagi..pastu sibuk je suh aku siap2 mandi kat umah PJ..malas aku..ahahah..pastu sepanjang jalan kalo tak HP dia bunyi..hp abah aku yang bunyi...suspiciousss sangat kann..
terkantoi sbb lalu meru..lepas simpang umah akak aku dah tapi abah aku tak masuk..terus aku dah agak ni mesti nak g pantai...seee..instinct aku..jangan memain ek..haha..lagi 1..aku kenal sangat abah aku..bkn ingt jalan sangat..pas dah terbabas baru nak tanya..haha..aku selamba je ckp nak g pantai remis, jalan masuk dah lepaslaa..hahahah..kantoi sudaa
sampai2 dorg ni dah ada..amboi2..siap cop port lepak okk
siap bawak plus nasi n lauk pauk..tak tahan aku..KFC pun ada..haihh..meriah sgt ni
eleh2..nak surprise la kononnnnn *wajah kesayangan hamba*
dorg borak la..aku sibuk amik gambo depa..lantakk
takyah nak feeling model sgt bang..hehe
berangan jadi bebdk nk main belon
en mokkeri dah landing
yang ni dok tiup pastu belon terbang2..pastu malas nak amik..haihh..ntah apa2..
kek dah kuar..tp biasalah..bebdk ni walo bday sapa2pun diorg tetap nak tiup n potong..over tawww
arghh..jangan harap korang dpt tiup n potong..ni birthday makyang la..begitu kataku..hehe..ngan anak2 buah pun xnk beralah kata kooo
dapat jubah adiah dr akak ku..hehe..TQ!!
walopun surprise tak brp nak menjadi..tp usaha tu ada..so, sila cuba lagi next year k..eheh

No comments: