Wednesday, September 3, 2014

open house office

kredit kat fb kawan aku..hehe..aku tak amik gambo menu2 lain..tapi thn ni ada rusa, kambing kabuli adalah mabeles okkk
tapai..tak makan..takutt..hehe
abuk2 dan buah2
aku pegi naik keta lat..
opsss
ada kaunter aiskrim..mampu??
pentamak air..teh tarik n longan
otak2, lemang pulut itam, dan apa ntah lagi aku x ingt..suma portion sket2 sbb nak rasa je dulu..hahahaha
belah kiri tu fish nugget, beger n fries tu utk bebdk benornya..tp ada aku kisah..makan je..hehe..aku amik kambing kabuli tu 2x ok..maluuuuuuuuu..padahal tak makan kambing..tp yg menu kambing thn ni mabeles giler..sampai umah pun tak pening,,ada sate gak,,kegemaran kannn
pendek kata..tahun ni wat kt venue baru sangat best, selesa dan menu...??meletOPPP!! thumbs up!

No comments: