Thursday, September 11, 2014

my hectic weekend!

lupa nak bagitau..pas wedding lat tu aku sempat g subang perdana..open house kak non..rumah wajib pegi kalo raya..hehe..
bersiap nak ke ampang indah..pakcik aku buat open house
makan dalam hujan lebat wooo
bebudak ni yang sibuk nak bergambo
pegi ngan adik beradik aku tapi time balik berpecah..aku ke nagoya aeon big w.maju..nak beli baju utk abah aku pakai utk reception iwan..tu tengah matching2kan baju n sampin..hehe
taraaa...ensem..tak menyabor ok dok terai tang2 tu gak..haha
penat ok..tiap2 minggu ke sana dok packing goody bags...time pas keje pun g PJ gak sambung buat sampai setel..mujur la adik beradik ramai kan..kami tak de susahkan sesapa pun..sesama kami je buat..hehe..tapi ada gak anak2 dara yang dok menyewa kat atas tu turun sesekali tolong..
ni bukan tolong..tapi menyibuk!!
pokok jambu air tgh berbuah..jadi santapan la sambil2 buat keje tu..hoohohohh..

No comments: