Friday, September 5, 2014

kesian kat aku..huhu

seperti sedia maklum..umah aku dok sekrg ni dh jd umah kedua lak rasanya
sbb setiap mggu je dah ke PJ..kekdg takyah tgu ujung mggu..pas keje hari jumaat je dah cabut ke sana
so sepanjang raya takde sapa nak mai beraya kat umah aku..kesiann..
tapi adik ipar aku n family je dtg..tu pun pas waktu bekeje,.merasa la makan benda yang dibeli sahaja..huhuhu

suma pun beli saja...sate ayam+daging, yongtaufu and sardin roll...ok la tu..rumah dah la takde kuih raya..walopun aku penjual kuih raya..huhu..sedih !!

No comments: