Monday, September 22, 2014

emergency trip katanyaaa

semalam tu dapat berita mak kak ita (PA) meninggal dunia
tapi kat melaka..tak dapat la nak pegi kan
esok nyer kat ofis big boss tanya..takde sapa nak wakil dept pegi sana ke?
k.ogie pun bagitau la kalo boss bagi mesti la kami nak pegi
bigboss kata ok, dgn syarat k.ogie bawak 2 orang lagi untuk teman
haha..of cos la aku kann..sorg lagi ajak wati..sbb bos dia ok..yang lain tengah membusy..
amik keta bank..sebab official kan
time pegi aku drive sbb k.ogie penat..sakit lutut la apa la..1 jam setgh dah sampai tol simpang ampat..benti g toilet..
pastu bos aku tu sibuk kata lapo la apa la..ok, kita g lunch terus..
singgah bandar alor gajah..of cos la mcm2 menarik kan..
penuhkan tangki masing2 dulu la jawabnya

kuih udang set utk 2 orang aku banje
sate perut n daging k.ogie banje..main menu mee hailam la , mi goreng la..dh makan suma ni ..yang goreng2 suma bungkus je..dari tmpat makan ingt nk tukar driver..tapi k.ogie kata alang2..suh aku je drive..finee..dah kenyang kannnn...sesat barat ok ikut waze k.ogie..sudahnya aku ckp dh la..aku tau dr awal kot tempat tu..tak nk ikut cakap waze dah..baru ketemu rumahnya..cisss
berjumpa ngan kak ita yang bersedih
no excuse kata ku kat k.ogie..haha..sila la drive ye..tp nak tau tak..makcik tu drive rupanya tak berlesen..dia lupa mana dia letak lesen dia..sabo jela..haihhh..mujur selamat sampai..:)

No comments: