Saturday, August 2, 2014

sukati je kannn

si niko yang aku kutip dr petronas dulu..
dulu kan aku salu angkut kucing2 jalanan bawak g umah abah aku
ada skali tu aku angkut si niko ni laaa
aku pggil PET sbb aku amik ket petronas...tp adik aku si Am tu bg nama NIKO..so lekat jela
sat je dia dok..pastu abah aku kata dh ilang
so baru2 ni abah aku dok meracun lalang...nampak la dia kat umah jiran
ngk maidnya tengah bagi makan..
pastu abah aku pun cakap la "Eh..tu kucing saya tu"
maid jawab "Eh..ni suda jadi kucing saya...suda diberi makan hari2 sampai gemuk"
amboi2 kannn...sedap cakap..kitorg yg penat mengangkut..dh tu kitorg tak bagi makan ke ..
abah aku malas nak bertekak..dia blah je..
kendian..2,3 hari pastu kucing ni datang sendiri kat umh kitorg..apa lagi..kasi kurung la..hehe
tapi pelik sket..dah macam perangai anjing lak..dok terjelir2 lidah pastu garang kooo..orang nak usap dia cakar nyer..tu yang kurung tu..
padan la muka..hehe

now dah tau..kalo kucing kitorg bawak ilang lagi, mmg ke rumah tu la kitorg tuju..hehe

No comments: