Friday, June 13, 2014

'ia' trauma!!


kucing ni bkn belaan...tapi dia suka datang umah tu
ingt dulu aku penah UP gambo 3 ekor kucing beradik tu
ni la salah sekornya
dia je rajin dtg now..
mycinta bagi dia nama ETO sbb dia suka sgt mkn apa2 berasaskan potato..haha
aritu kitorg dok mkn potato chips..dia dok pandang muka tak puas ati je..sekali bagi...abis ko dia makan..
pastu makin ketara time aku dok menggentel begedil..dia leh dok melangut je dpn aku ngk tak kelip2..
nak minta takut agaknya
hehe
ni asalnya aritu mycinta dok vacuum 1 umah time dia MC aritu..si eto ni sibuk dok ngekor dia ke hulu hilir..pastu dia dok tunjuk2 la vacuum tu..konon2 mcm acah la..skali member lari..takuttt
sejak tu kalo dok tunjal2 cmtu dia mcm fobia..ke trauma..hehe..kesiannn

No comments: