Monday, June 16, 2014

al-fatihah buat Noraini Abd. Rahim @ adik

arwah adik (lahir pada 1977 dan meninggal dunia pada 2014)
gambo yang sepupu aku terima dari whatsapp psl accident ...rupanya tak sangka itu adalah adik..hmmm
petang ahad tu kitorg mmg tgh happy je..melayan sepupu n makcik aku datang dari johor
tup2 pas lunch aritu dapat kol yang mengejutkan ini
hmmm...arwah dulu our childhood friend..dulu time dok setinggan kat ampang hilir dulu
we are so closed..dah jadi macam umah ko umah aku, umah aku umah ko..kira berumah tangga kat umah masing2 la ..mak dia pulak cikgu ngaji kami..memang dia closed giler ngan family aku
baru2 ni abah aku ckp arwah ada kol dia minta sewakan umah PPR aku dulu tu kt dia..sbb katanya tgh cari umah..tapi nmpknya tak kesampaian..
masa membesar sama2 dulu mmg arwah agak ke'tomboi'an..tp dgrnya masa dia meninggal tu...pas raya ni dah nak kahwin..huhu
sedih sgttt...takde jodoh..
arwah meninggal sbb accident..dia ni kaki motor..ikut konvoi kawin kawan dia kot..masa ni otw ke teluk intan..tapi accidentnya kat tanjung karang...dia terbabas sket je katanya..ngk moto kt atas tu..elok je moto dia..masa dia nak bangun dari jatuh tu..ada 1 keta dok langgar dia n gilis..allahhh...pastu yg harunya..keta tu lari ok..
mujur ada sorg aci tu kejar naik motor n keta tu dia jmpa kat carwash konon nak cuci kereta...aci tu siap tanya dia kenapa lari pas langgar orang..dia tak ngaku ..dia kata tak langgar org tp langgar anjing..ellooo..siang kot..agak2 la nak menipu kan..pas dia ckp cmtu aci tu kata dia start keta n cabut..tak sure lak aci tu sempat hafal no plat keta ke tidak
haru tul..sian adik..hmm...alfatihah buat arwah..semoga perjalannya ke sana dipermudahkan..aminnn

No comments: