Sunday, May 4, 2014

dia datang...

kucing takde nama
ada sekor kucing...yang 3 beradik tu
tapi si belang ni paling rajin mai umah aku
manja kemain...pastu aku ni kan agak merimas ngan kucing..tapi kalo dia datang...aku nak gerak mana pun dia ikut..aritu aku masuk toilet...dia folo..aku marah dia..kuar toilet dia dok bersila depan pintu toilet okkk..adehhh

dia salu datang time nak maghrib
ada skali tu mycinta tunggu tapi tak datang2..
sudahnya kul 11 malam dgr dia ngiau2 kat luar umah
mycinta sound la kat dia

"ni apahal datang lewat sangat..tadi tunggu tak datang..esok datang awai sket"

esok pagi nak pegi keje...kul 7 pagi dah terpacak depan pintu umah okk
faham tulllllllllll
mycinta sound lagi

"datang time orang nak g keje pulak dahh..."

balik keje...kul 6.30 petang...aku turun moto je nengok dia dah tunggu...tuuu..nampak tu?
ehhe...kucing pun faham bahasa ek..

No comments: