Tuesday, March 11, 2014

menjadi!

bgn pagi tlg bungkus nasi lemak..comey tak?terer tak kak ton??hehe
mgu lepas akak 1st aku tak dapat bniaga..yg akak aku 2nd lak turn wat nasi lemak utk jual
tapi masalah akak2 aku ni..pandai masak je..tp time bungkus2 suma pas kt aku
maklumla..aku dulu experienced tlg arwah mak aku jual nasi lemak..
takat bungkus2 ni kira dah PRO la..*berlagak pulak..hehe*
kalo akak aku 1st tu..dia x bungkus siap2..dia jual yg berlauk..so org nk pilih lauk apa baru bungkus
tapi yg akak aku 2nd ni byk keje nk buat so dia jual yg bgkus2 ni je..
seawal kul 6 dia dh bgn masak..kul 7 aku start pack2 dah..
ari tu je dapat la hampir 40 bgkus..tak abis nyer 5 bgkus..ok la kan..

No comments: