Wednesday, March 5, 2014

ben & ken

ingat entry aku yang ini
yang grey tu aku dah bawak jalan sampai kat PJ dah
tapi riauu nyerr la hai...riau = bising
aku kerah mycinta antar dia balik..sebab aku rasa dia rindu adik beradik n mak dia
pastu selang 2 hari dia mai lagi..kali ni berdua ngan abg dia (pandai je aku kan..heh)
masuk2 je umah korg nengok la apa dorg buat
aku ckp kat mycinta..agaknya kat luar dorg x lena tido sebab tido atas simen kot..tu mai umah kita tumpang tido..elok tul diorg tido..lena sungguh..walo TV dentum dentam tapi tak jaga langsung

ikut suka korg la nk tido camana pun
si ben (saja bg nama..takkan nk panggil hoi2 lak kan..hehe)
Ken...sampai terlentok kepala
agaknya rasa lama sgt tido..si Ken pegi kat Ben dan jilat2 ...aku agak dia kejut ajak balik kot..takut mak cari..agaknya laaa..hehe..tapi betul pun..pas dua2 ekor bangun terus tuju kat pintu mintak kuar..
petikan artikel HARMONI...so u alllsss..sila la cari pet kalo nk panjang umur ye..*Wallahualam*

No comments: