Friday, February 28, 2014

no VEGE!!

Nasi goreng mamak TAKNAK SAYUR n telo mata 1..hehe
aku dulu tak makan sawi je..
sayur hijau lain macam bayam, kangkung, kailan, pakchai suma aku makan..eh..tapi carrot aku tak suka
tapi pas aku kawin..mycinta lak jenis tak makan sayur..terutamanya TAUGEH..
dengan2 aku skali dah terbawak2 sampai sekrg..
so kalo kuar dah tetap dah order apa2 pun awal2 cakap takmo sayur
aku rasa owner kedai tu pun suka..leh jimat kos sayur kan..haha
tapi kt sini takleh nk apply la..sbb sapa2 ubah resepi dia kena caj RM1..cissss

No comments: