Friday, October 18, 2013

sehari sebelum..

mende?
sehari sebelum raya laa

again..ber'selfie'...hahah..serius dh jadi addicted!!perasan !!
minggu pavlova...pegi jemputan pun dapat benda ni gak
dapat jemputan dari my BFF, pn. nurul si lecturer tu..
bday anak buah dia
memandangkan aku n dia dah berhutang perjumpaan..jadi dia jemput la datang ke majlis ni..
dilayan penuh mesra oleh family dia yg dh memang kenal aku
walhal blh kira jumpa brp kali
tp bak kata maknya 'jarang jumpa tapi nama korang salu naik..'
amboi2...ngumpat ke jadi bahan?hehe
pegi makan..aku usung skali abah aku..(sebab dijemput skali ye..kalo aku nk bawak..tp takde jemputan..aku tanya dulu kwn aku tu..sian kat abah aku..hehe)
aku x bgtau pun kwn aku ni anak somebody..so pas pegi situ..time blk tu abah aku dok la tanya
'eh..mcm kenal la ayah si nurul tu..'
aku jwb ' ye bah..dia tu kan salu masuk tv..kuar paper...'
malam tu lak abah aku ngk berita...dandan 'ita..ni kan ayah kwn ko tu'
aku jwb 'ye..tu la orang ckp tadi'
dia 'tapi bagus ye..tak sombong...'
aku jwb 'buat apa nk sombong..darah sama kaler...mati sok pun masuk kubur gak..hehe'

bulan 11 nanti pun ada kwn aku nk kawin..pun anak 'somebody'..gua relaks je..buat apa nk feeling hebat berkwn ngan org cmtu..depa pun manusia biasa gak..layan mcm biasa dh la..bkn dorg yg 'VIP' pun..haha

No comments: